Het bestuur roept u op om langs te komen op de Algemene Leden Vergadering van 2022. Hoe is het afgelopen jaar verlopen, de jaarcijfers worden gepresenteerd  en er wordt vooruit gekeken naar  het komende jaar.

Naast het formele gedeelte praat  haveneconoom dr. Bart Kuipers ons bij over de laatste ontwikkelingen op het gebied van de dynamische containermarkt. Dhr. Kuipers is verbonden aan de Erasmusuniversiteit en een zelfverklaard container-spotter. Na afloop natuurlijk een borrel om elkaar bij te praten en dat alles in de setting van de iconische Van Nelle Fabriek.

19:00-19:30 inloop

19:30-20:30 Algemene Ledenvergadering

20:30-21:30 lezing dr. Bart Kuipers

21:30-22:00 borrel

De stukken voor de Algemene Ledenvergadering kunt u vinden door in te loggen in onze ledenmodule en vervolgens in het menu 'Documenten ALV 2022' aan te klikken. Aanmelden voor de ALV kan via onderstaande knop.

We hopen u op 24 mei te verwelkomen!

Van Nelle Fabriek, Branderij
Van Nelleweg 1