Ben je bij onze Algemene Ledenvergadering? We presenteren live vanuit de RDM.

Wij mogen tijdens de uitzending Victor van der Chijs als spreker verwelkomen om samen over de ontwikkelingen in de Rotterdamse haven te praten. Victor trad op 1 april aan als de nieuwe voorzitter van Deltalinqs en de Rotterdam Port Promotion Council (RPPC).

Naast onze spreker zullen we de jaarcijfers over 2020 presenteren. Je hoort dan welke impact de pandemie op onze mooie vereniging heeft gehad en hoe we het komende jaar tegemoet zien.

Datum: 27 mei
Tijd: 20.00 - 21.30 uur
Plaats: Live Uitzending vanuit RDM - online te volgen

De volledige agenda bekijk je hier

Aanmelden
Aanmelden voor de Algemene Ledenvergadering kan hiernaast. Voorafgaand aan de bijeenkomst sturen we je een link met de aanmeldgegevens.

Niet aanmelden, wel het jaarverslag inzien?
Dat kan ook. Bekijk het jaarverslag en de stukken via deze link. Let op: om de jaarstukken in te zien moet je inloggen met je ledenaccount. Zo houden wij onze Havenvereniging veilig!

Beschikbaarheid
Er zijn nog 470 beschikbare plaatsen.

Er kunnen voor dit evenement geen reserveringen meer worden gedaan.