“Ship recycling; kansen en bedreigingen voor Nederlandse maritieme cluster”
Lees het verslag van deze Masterclass bij Nieuws.

Netherlands Maritime University (STC-NMU) en Jong Havenvereniging organiseren Masterclasses, bedoeld voor jonge ambitieuze professionals in de Rotterdamse haven en scheepvaart. Met deze Masterclasses willen wij de veelzijdigheid van het havenindustrieel complex en maritieme bedrijvigheid vanuit een vakinhoudelijke èn praktische invalshoek belichten. Het onderwerp dat deze keer centraal staat:

De Masterclasses - een initiatief van STC-NMU en Jong Havenvereniging - combineren het nuttige met het aangename. Kennis door onderwijs, en bedrijfsleven bij elkaar brengen rondom uiteenlopende actuele onderwerpen en ontwikkelingen in de Rotterdamse haven. De aansluitende borrel biedt de deelnemers de gelegenheid na te praten over het onderwerp en te netwerken. De Masterclassses worden mogelijk gemaakt door het programma ‘HBO in de Haven’.