Nieuwe bedrijfsleden

Lid worden van de Havenvereniging Rotterdam als bedrijf doe je om te netwerken. Om nieuwe mensen te ontmoeten, of juist de bekenden tegen het lijf te lopen. Maar ook om de eigen medewerkers kennis te laten maken met de haven. Door hen deel te laten nemen aan een bedrijfsbezoek bijvoorbeeld. Daarom mag een bedrijfslid vrijwel altijd 2 mensen gratis deel laten nemen aan de activiteiten (tenzij anders vermeld in de uitnodiging). Het is ook mogelijk om een 2e contactpersoon van hetzelfde bedrijf in de maillijst op te laten nemen. Gewoon door in te schrijven via deze pagina en als type lid aan te klikken 'Persoonijk account bedrijfslidmaatschap'.

Het bedrijfslidmaatschap biedt dus heel veel, voor een schappelijk bedrag van 225 euro, waarmee de activiteiten voor alle leden - jong, werkend, gepensioneerd - worden gerealiseerd. Daar is het bestuur de bedrijfsleden dan ook zeer erkentelijk voor. We verwelkomen die nieuwe leden dan ook graag.