Bestuur

De Havenvereniging speelt een belangrijke rol in de Rotterdamse haven. De doelstelling is nog steeds actueel: “De vereniging stelt zich ten doel de problemen van de haven van Rotterdam te bestuderen en de kennis van de haven van Rotterdam te bevorderen”. Die doelstelling vraagt om een praktische invulling.

Vanaf 16 mei 2023 heeft Peter Altena, managing director van Damen Shiprepair Rotterdam, de voorzittershamer ter hand genomen.

Het enthousiaste bestuur zet zich vol energie in om interessante bijeenkomsten en excursies te organiseren. We spelen in op actuele thema’s. De 1.700 leden, zowel werkend in de haven, aanstormend talent of vroeger werkzaam, vragen om een afwisselend aanbod. De enorme diversiteit van alle leden maakt de vereniging extra boeiend!

Peter Altena

Sanneke van der Kley