Is de port wel secure genoeg?

STC Training & Consultancy en SERIS Security zijn de drijvende krachten achter het grote Port Security Seminar 2019 (PSS2019) op donderdagavond 13 juni 2019.

In vervolg op de lezing die de Havenvereniging in december 2018 hierover organiseerde, kunnen ook nu weer leden van de (Jong)Havenvereniging hier aan deelnemen.

Het evenement wordt georganiseerd met medewerking van het Havenbedrijf Rotterdam en de Zeehavenpolitie. Iemand van de Erasmus Universiteit zal meer vertellen over het onlangs verschenen onderzoeksrapport over cocaïnesmokkel in de haven van Rotterdam. Deelname is voor genodigden gratis en exclusief bedoeld voor:

• PFSO’s
  • Plaatsvervangende PFSO’s
  • Safety & Security managers en directie

De onderwerpen die worden behandeld worden zijn:

• Criminaliteit in de haven en de verleiding van fout geld gepresenteerd door de Zeehavenpolitie
  • Actuele zaken en uitleg nieuwe MOBI webapplicatie voor ISPS door Havenbedrijf Rotterdam
  • Directiebetrokkenheid en risico awareness op alle lagen in de organisatie
  • Cyber security, social engineering, actuele bedreigingen en de relatie AVG en beveiligingsadministratie
  • Bijzonderheden en actualiteiten met betrekking tot de haven, waaronder wet- en regelgeving (ISPS en Wpbr)

17.30 uur Welkom en ontvangst  met een broodje
18.00 uur Aanvang
19.00 uur Pauzemoment incl. netwerkgelegenheid
20.30 uur Einde programma

Aanmelden
ISPS-plichtige bedrijven kunnen - bij volledige deelname aan deze bijeenkomst - deze opvoeren als invulling van de verplichte kwartaaltraining 2019 of als alternatief voor de verplichte jaarlijkse exercise.
Echter, het seminar staat ook open voor niet ISPS-plichtige havengerelateerde bedrijven. Bezoekers moeten zich wel van te voren aanmelden, door een mail te sturen met de naam en functie van de deelnemer(s) en namens welk bedrijf men komt aan: fbyrman@seris.nl

Locatie en parkeren
STC, Lloydstraat 300, 3024 EA Rotterdam
Parkeren kan in de parkeerkelder van het STC gebouw.

Tot slot
Er is uitgebreid informatie beschikbaar en in de pauze is er gelegenheid om sprekers en organiserende bedrijven vragen te stellen.

« Naar overzicht