Logo bedrijfslid op ons verjaardagsfeest

Dankzij de steun van onze bedrijfsleden, is het mogelijk om veel activiteiten te organiseren. Die waardering maken we dan ook zichtbaar tijdens ons 80e verjaardagsfeest met alle bedrijfslogo's in de doorlopende voorstelling.

Laat zien dat u óók de Havenvereniging steunt. Stuur vóór 8 mei uw logo naar:
webmaster@havenverenigingrotterdam.nl Dan zorgen wij dat ook uw organisatie kosteloos zichtbaar is.

Intussen heeft een kwart van de bedrijfsleden hier al gehoor aan gegeven!

Uiteraard bent u als bedrijfslid ook van harte welkom op ons lustrumfeest: donderdag 20 juni 2019 aan boord van het ss Rotterdam. Tijdens dit feestelijke moment staan we stil bij de tijd van Lodewijk Pincoffs en Pieter Caland, maar kijken zéker ook vooruit met de visionaire blikken van:
                 • Paul Koster, samensteller van het artikel
                   'Hoe kreeg Rotterdam de grootste haven ter wereld'
                 • Peter de Langen, hoogleraar goederenvervoer.

De aanmeldingen van al onze leden - jong, gepensioneerd, ervaren of net nieuw - stromen al binnen. Vooral hopen we ook op uw aanwezigheid te kunnen rekenen!

Inschrijven voor het lustrumfeest doet u op de gebruikelijke wijze, door eerst in te loggen en daarna aan te melden via deze pagina op Agenda, alwaar ook het programma is te lezen. Als u als bedrijfslid vóór 18 april inschrijft, betaalt u € 35,- voor deze onvergetelijke avond, een introducé kost € 50,- (daarna wordt dat € 50,- en € 65,-)

Sponsoring
Natuurlijk bieden wij de mogelijkheid om uw medewerkers of relaties voor dit geweldige feest op het ss Rotterdam uit te nodigen, in de vorm van een sponsorpakket. In dat geval kunt u contact opnemen met onze secretaris Robert Tieman, telefoon 0611-696 756,of per mail naar: info@havenverenigingrotterdam.nl

Tot ziens op 20 juni aanstaande.
Ship ahoy!

« Naar overzicht