20 juni, een zonnige namiddag op de enige EK loze avond heerlijk genieten, netwerken en lekker eten bij cafe Verhip op de Haven BBQ 2012.  haven bbq 2012 havenvereniging

Peter Bonthuis vertelde sprankelend over de ontwikkelingen van het EK, topsport in zijn algemeenheid en zijn link met de haven. Hij kent veel topsporters van jongsafaan en dat inspireerde tot vele vragen uit het publiek.

Peter Bonthuis (1949) bewoog zich vrijwel heel zijn leven achter de schermen van de topsport. Hij regelde, onderhandelde, sloot contracten af, organiseerde grote evenementen, bepaalde het beleid en de strategie, leerde met de breekbare ego’s van topsporters omgaan, was manager en directeur.
Zijn boek Topsport intriges kon ter plekke gesigneerd met korting aangeschaft worden.
Haven BBQ 2012 Havevereniging