LEDEN

Iedereen met hart voor de haven is welkom bij de Havenvereniging.
We hebben altijd een lidmaatschap dat bij je past.

• Persoonlijk lidmaatschap
  • Een (1) persoon, per jaar
  • Voor mid-career, senior niveau en alle andere havenliefhebbers.
  • Voeg je bij hét netwerk in de haven!
  • Toegang tot de vele activiteiten van de Havenvereniging. Kom op plekken die je anders nooit te zien zou krijgen!
  • Per bedrijfsbezoek of excursie wordt soms nog een bedrag van rond de tien euro gerekend om bijvoorbeeld het busvervoer te betalen.
  • Bedrijfslidmaatschap
  • Een (1) tot drie (3) personen, per jaar
  • Specifiek voor bedrijven in de haven die hun netwerk willen onderhouden en de haven ondersteunen.
  • 2 medewerkers van de onderneming kunnen kosteloos deelnemen aan alle activiteiten.
  • Een bedrijfslid mag vrijwel altijd 2 mensen gratis deel laten nemen aan de activiteiten (tenzij anders vermeld in de uitnodiging).
  • Het is ook mogelijk om meerdere contactpersonen van hetzelfde bedrijf in de maillijst op te laten nemen.
  • Jong Lidmaatschap
  • Een (1) persoon, per jaar
  • Speciaal voor geïnteresseerden en werkenden in de haven t/m 35 jaar.
  • Met het Jong Lidmaatschap kun je kosteloos profiteren van alle activiteiten van Jong Havenvereniging, waaronder bedrijfsbezoeken, borrels en kennissessies.

• Daarnaast ontvang je als lid van Jong Havenvereniging exclusief (gratis) toegang danwel korting voor diverse events georganiseerd door onze partners.